MCK bende öyle yaptım midesi yapılmış gibi geliyordu, aklında hep bebeğin… zor durum valla ama geçici emin ol. Sürekli sağarsan da süt azalır dediler. Emince daha çoğalır diyorlar ama ben hala ikisini bir idare ediyorum günde 2 kere sağım yapıyorum. Şimdi bir emzirme danışmanının dediğini uyguluyorum. 2 saatte bir boşaltmalısın göğüslerini dedi. Emmiyorsa sağıyorum. İlk memeyi teklif et emmezse sağ. Daha çok süt oluşumu oluyor. Anneodası diye bir İnstagram sayfası var bakabilirsin, ordan mochi pompa ve anne çayı aldım sabırsızlıkla bekliyorum. Pompa bebek emmediğinde sağmak için değil aslında diğerlerinin aksine. Bir memeyi emerken diğer memedeki sütü boşaltması için. Ya da sütün azsa iki göğüs emziriyorsan, ilk memeyi emzirdikten ve diğer göğüse geçtikten sonra ilk göğüse takıp aslında kalanı boşaltmak için. Benim oğlumun kilosu çok iyi olsa da, tek meme emiyor ve doyuyor. Ve gece daha uzun emiyor. O yüzden gece diğer göğüs için kullanacağım. Detayları yazarım eğer memnun kalırsam. Şimdiye kadar hipp markasının emziren anne çayını kullandım humanadan daha memnun kaldım, şimdi bu anne çayını deneyeceğim.