Neslihanbudak Sevgili anneler 24 günlük bebeğim bar,anne sütü günde 2 kere alıyor sağıp verebiliyorum.Gerisinde bebeğim aptamil prematil kullanıyor, kabızlık yaşıyoruz nasıl atlatabiliriz?Bu mamayı kullanıp aynı sorunu yaşıyan varmı?