Merhaba anneler 😉Oğlum 2 yaş 9 ay (37 aylık 3 yaşa 3 ayımız kaldı ) Sağlık ocağı takip olarak %50 dilimde 92 cm ama çevrede yaşıtlarından kısa inanın sorun yapmıyorum sağlıklı diyorum çok şükür ama çevre çok bunaltıyor tanımadığım kişi bile yolda görse kaç yaşında aaa benim ki daha uzun küçük olmasına rağmen vs vs …Her çocuk farklıdır diyorum .. yoruldum bıktım artık🤦♀️ varmı bizim gibi .. Acaba sorun varda ben mi göremiyorum diyorum 😢😔