Kizlar bebegim 13 aylik ve son 1 haftadir hemen hemen gece 3 den sonra uyaniyor ve saat 7 ye kadar uyanik banyo yaptiriyorum karnini doyuruyom bi yeri agriyosa diye calpol veriyorum su içiriyorum ama yok bugun tam 1.5 saat ayagimda salladim ancak uyudu ayakta sallamasi da zor oluyor büyüdükçe Eczaneden rahatlıkta alip kullanabilcegim uyku damlasi var mi acaba cunku artik gercekten çok yoruldum birde hareketli bir bebek 😴😴😴😴