Ya her gece memeyı ağzında tutuyor emmiyor ama ağzından alınca aglıyor o kadar çok emzık aldım hıcbırını ıstemedı böyle de memeyle olmuyor uykuya onunla gecıyor emzık nasıl alışır acaba ya 10aylık ılk 3-4ay emdi emzıgı dıslerı çıkınca cıgnedı attı uykuda verıyorm almıyor nasıl alışır yoksa hep aglıyor😞