Besteee Kızlar kullanp adeti geciken oldu mu? Gecikmesi normal mi acaba bilen var mı 3. Gün bugün kendimi hiç adet olacak gibi hissetmiyorum hapın etkisinden mi yoksa stresten mi bilemedim ama korkmaya basladım
Minikannesi00 Besteee korkma canım 10 güne yakın gecikmişti benmde ,çok normal hormonlarla oynuyor hap