merhabalar ,çalışan anneler şimdiye kadar kayinvalidem bende bakıyordu oğluma yarından itibaren ablama birakicam tabi iki üç gün götürdüm getirdim ablama öğlen uykusu yaptrdim bir kac defa orda .Ablamın 11 ve 6 yaşlarında iki çocuğu var .Sizce oğlum çok zorlanirmi çok kafaya takıyorum. 10 buçuk aylık şuan .