Zalimsin Ates olmadigi icin endiselenme bence ama tabi ben doktor degilim sadece tahminen konusuyorum.Ozel hastaneler atese bakarak iceri aliyor corona ihtimaline karsi.Umarim oyle bir sey yoktur.Ben kizimi hasta oldugu icin hastaneye getirecektim disari cikma yasagi vardi babam jandarmayi aradi izin icin ambulans yolladilar.Ambulans gorevlisi bebek icin devlet hastanesinin riskli oldugunu imza atarsam ozele getirebileceklerini soylemislerdi.Anladigim kadariyla kizimin atesinin yuksek olmamasi buyuk etkendi.