Kızlar 12 temmuzda sezaryenle doğum yaptım vecuma günü 40imiz çıktı. Ama 3 haftadan beri ne kanama ne akıntı yoktu. Zaten aşırı kanamam da olmadı. 3 4 günde bir jel gibi bir sıvı oluyordu o kadar. Perşembe gününden bugüne kadar sarımsı kahverengi bir akıntım var ama kırkım çıktı ve dediğim gibi 3 haftadir hiçbir şey yok. Acaba bu akıntı adetimsi bir şey mi? 40im çıktığı için enfeksiyon riski ortadan kalkmış mıdır? Var mı benim gibi olan?