[silindi] Deletedmom16 hayır geçer dedi doktor 3 aylıkken falan.. oluyor çoğunda dedi.. bizde çok endişeleniyorduk. Olmadi kilo sıkıntısı mide dr kalan kalır dedi doktor. O yüzden korkma canım