Siz şaka mısınız ya 1 defa düşse benim tek gözüm açık uyurum 4.kez düştü diyosunuz kusura bakmayın ama bu ne rahatlık böyle uyumayın beşikte yatmıyosa yere yumuşak bi yatak ayarlayın uyuduktan sonra yere geçin birlikte duvara dayayın yatağı bunları ilk düştüğünde düşünmeliydiniz bence.. geçmiş olsun Rabbim esirgesin o miniği.