Merhaba. Benimki sabahları aşırı neşeli, gülücükler bebekçe konuşmalar :) yemeklerimizi hep beraber yiyoruz sofrada. Kendi yemeğe uğrasıyor cımbız hareketine ufaktan başladı ama parmak gıdaları rahat yiyor. Ama yarı blw yarı kendim besleme şeklinde gidiyoruz. Kitaplara bakmayı bir iki sevdiği oyuncağı ile dakikalarca oturup oynamayı seviyor. Devrilmeden bayağı oturuyor. Devrilince kalkamıyor. Dönüyor ama emeklemiyor henüz. Henüz diş çıkmadı. Yere düşen en ufak şeyi takip edip arkasından ağlayaniliyor ver diye. Verince tekrar atıp sesini dinliyor. O nesne gözünün önünden giderse unutuyor. Masumum. 😂 ayaklarının üstüne sert basıyor ama tay tay durmuyor. Kuşları takip ediyor uçarken. Arabaların arkasından araba yok olana kadar bakıyor. Çok yabancı biliyor herkesi 🥶 Annemden korkuyor o kadar yani 🥶 her seye elini sürmek istiyor. Sabah 9-10 arası kahvaltı(peynir, salata rendesi, yumurta sarısı, köz kapya biber genelde) 12-1 arası kavun karpuz üzüm hariç ne meyve varsa evde. 15-16 arası bol proteinli öğlen-akşam yemeği( yoğurt mutlaka bir çeşit etli yemek) yatmadan da mama alıyor. Onun dışında sürekli memede.
Gece uykusuna zor geçiriyorum. Memede veya kucakta pış pış:( kendi kendine uyumuyor zorlamıyorum da. Gündüz uykularına çok rahat geçiyor. Genelde gündüz 45 dk kadar 3 kez uyuyor. Her bebek farklıdır. Becerikeri farklıdır. Benimki 2700 doğdu 38 haftalıkken. Bugün tam 8 ay 3 günlüğünüz. 💕 keyifli bir pazar dilerim. Not:Hala uyuyor da böyle uzun yazabildim :)