Herkese merhaba. 5 ay 7 günlük bir kızım var. 2 aydan 4 aylık olana kadar kusursuz bir gece uykusu vardı. 11.30 da uyur 6 da emmeye kalkar, 9 da uyanırdı. Bayramdan beri ne olduysa çocuk 180 derece döndü. Gece her saat başı kalkıyor. Dönerek uyumaya başladı. Done done yatağın bir köşesine sıkıştırıyor kendini sonra da eselenmeye başlıyor. Yatakta sürünmeye gezmeye çalışıyor ve doğal olarak uyanıyor. Ilk defa uykusuzluk çekmeye başladım. Yatak kenarlarını uykusunda tırmalıyor. Bu nedir ben anlamadım.