2 aylık bebeğim geceleri saat başı kalkıyor hiç uzun uyumuyor emiyor uyuyor memede kendi bırakıyo doyuyor diye bırakıyor diye düşünüyorum ama yattıktan Bi saat sonra yine kalkıyor normalde artık gece daha uzun uyanması gerekmiyor mu bilmiyorum aslında doymuyor mu sizce