Serpil123455 gebelik, doğum filan hikaye en zoru emzirmekmiş. Süt az gelir, çok gelir, bebek istemez, niye oldupunu çözemezsin. Ben çok uğraştım anlamak için. Memede hoşuna gitmeyen bir şey olsun hemen atıyor ağzından ağlıyor. Onum yüzünden mastit olacaktım. Süt kanalları tıkandı, meme şişti. Süt azaldı. Hala sonunu erdiremiyorum memenin. Lık lık akmazsa atıveriyor. İstediği gibi gelecek illaki.