Merhaba, ben de gümüş kapak kullanıyorum ama içinde nadiren az bir miktarda biriktiği oldu. Avent’in göğüs koruyucuları var daha büyük ve altında da sütün birikmesini sağlayan bi boşluk var. Onu deneyebilirsin. Gümüş kapaklar sütün cok geldiği için sana küçük kalıyor olabilir.