Bebeğim kucağımda pış pış yaparak ve ağzında emzikle uyuyor .ama ben artık desteksiz uyumasını istiyorum .çünkü uyandığında tekrar dalamıyor yine kucak alıp pış pış istiyor .uyku eğitimi verenler sizler nasıl yaptınız ? Kademeli olarak bunları bırakmam gerektiğini biliyorum ama nasıl yapacağım konusunda bi fikrim yok.bunlar olmadan bebeğim çok ağlıyor çünkü uyumuyor