Merhaba,
2 ay önce sezeryan Doğum yaptım ilk 10-15 gün normal korse kullandım. Zayıflama vaadleri olanlardan değil. Karnımı sert tutsun, ağrımı azaltsın diye. Şimdi minik göbeğim kaldı. Acaba zamanla gider mi? yoksa pahalı korselerden alsam mı? diye kararsızım. Siz nasıl yaptınız?