Bbddtt benim oglum kuvozde yatti orda alıstırmıslar cunku makineden kendi kendini ayirmis hortumunu cekmis hemsirelerde kundak yapmak zorunda kaldik dediler eve gelimcede kundaksiz uyumadi aslinda kundaksz alsıtırcam ama 4. Ayını bekliyorum daha korkuyor elleriyle uyandiriyo kendini