Minagece MuhammedErenn bende var canım hiç kullanmadım gibi bişi sevmedi bebeğim telefondan açıp uyutuyorum
NefesBilgem MuhammedErenn Canım Budizz çok pahalı. Al bir tane minik hoparlör kullan. Biz eşimle öyle yaptık. Bir tane hoparlör aldık Sd karta pış pış,ninni,fön sesi yükledik onu kullanıyoruz. Budi’nin içinde de zaten minik hoparlör var.
MuhammedErenn Minagece yaa bende telefondan aciyorum ondan acaba olur mu diye dusundum ama ise yaramadi mi ne kadara satiyorsun canim
Minagece Minagece işe yarıyor arkadaşlarım var kullanan ama ben en başından beri telefondan açıyorum kızım o yüzden alışık olmadı
MuhammedErenn Minagece teşekkürler.. 2. Ele gore biraz yuksek fiyat ee bide kargosu olcak alacak kisiye hayırlı olsun