Tugcee123 kızlar 6.5 aylik bebegim var bu gece sürekli bağırarak agliyor ama çok bağırıyor sonra susuyor etrafa bakıyor iyi gibi ama yarim saat sonra tekrar başlıyor bağırarak ağlamaya doktora gitsem mi acaba
Hohomoromu Tugcee123 gaz ı falan mı var acaba ya da kabız falan mı oldu kakasını yapmısmıydı kakasını yapamadıgı ıcın de rahatsız olablr .üzerini soyun rahatsız olduğu bır sey mı var bı bakın belki rahatlar biraz pişiği falan var mı
Nrsn5 Tugcee123 benimki üç gün hastaydı. Geceleri ağlayarak uyanıyordu emzirip yatırıyordum saat başı nerdeyse. Şimdi o zamandsn kalma alıştı galiba sürekli uyanmıyor ama ağlayarak uyanıyor malesef keşke anlayabilsek ne dertleri var. Bu arada 6.5 aylık
Aybkarslan Tugcee123 atakta olabilir, kaka yapamıyorsa sancısı olabilir, diş çıkarıyor olabilir, sizi görmek istiyor korkuyor olabilir
Tugcee123 Hohomoromu Pişik ve gaz değil ama bugun kakasini hiç yapmadi ve ek gida ile besleniyor sadece zeytin yağı verdim masaj yaptim olmadı
Tugcee123 Çok sağ olun kızlar gündüz çok iyiydi bakalim gece yine aynı şeyi yapacak mi, allah hepimizin çocuğuna sağlık huzur mutluluk versin