Doğumdan beri otri bebe aspiratör kullanıyoruz. Çok memnunum.bebeğin burnuna serum fizyolojik sıkıyorsun. Bir ucunu bebeğin burnuna bi ıcunu ağzına tutup hüp diye çekiyorsun. İzlemesi iğrenç ama aeada sünger var ona geliyor öncesinde sıktıgın serum ve diğer şeyler 🙈 kulkanıcaksan bol bol uç al ve her kullanımda ucu değiştirmeni öneririm. Birde ilk aylarda birinin bebeğin kafasını tutması gerekebiliyor. Benim kızım büyük aryık kendisi burnuna götürüyor temizleyelim diye 😊 birde sterimar baby aldık bu ay burun spreyi okyanus suyu. Oda çok iyi serum fizyolojik yerine kullanılabilir 😊