Ilknuraltun Kızlar 13 gün lük bebeğim var sarılık geçiriyoruz oğlumun vücut ısısı 37.4lerde çıkıyor bu ateş sayılır mı bilenler yardımcı olurmusunuz 😔
Asilinnnannesi Ilknuraltun 37,5 e kadar normal canım ateş sayılmaz havalar sıcak o yüzden vücut ısısı yüksektir çok sıkı giydirme
dogaveannesi Ilknuraltun benim bebeğimin göbeği 12. günde düştü ve düşene kadar yıkamadık onu . Her gün ateşine bakardık tedbir amaçlı hep 37 lerde olurdu. Bir ilgisi var mi bilmiyorum ama göbeği düşüp banyosunu yaptırdıktan sınra 36.5 lara düştü , normale geldi