Selam 3 ay +22 günlük bir bebeğim var ay başından bu yana burnu tıkalı serum fizyolojik kullanıyorum ama açılmıyor aylık kontrolüne gittiğimizde de tıkalıydı Dr umuz biraz fazla kullabilirsin dedi ama yinede yok açılmıyor.İştahıda oldukça azaldı artık iyice evham yapmaya başladım bu durum normal mi? Yeni anneyim tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻