Prematüre bebeğim göğsümü emmiyo sadece biberondan içebiliyo göğsümü verdiğimde süt hemen gelmediği için sinirlenip geri çekiyor kendini maşAllah çok şükür ki sütüm iyi ama herkes kızıyo biberon verdiğim aç bırak o zaman emer diyolar ama napıyım aç kalmasındansa mecbur biberonla veriyorum sütümü göğsüme alışması için napabilirim