Arascan bana da çok ağladığı zaman sütun mu yetmiyo çocuk doymuyo olabilir falan filan diyolardi ama bi insan çocuğunun doyup doymadigini zaten iç güdüsel olarak anlıyo ben bi denedim çok ağladı mememi almadı sinirlendi bende ac mi acaba diye mama verdim ee onu da almadı yani demek ki mesele doyup doymamasi değil çocuk basbaya huzursuz oluyo işte. Bi de her gün gorumcen gelip napiyo ki ben bile huzursuz olurum evde her gün her gün birinin olması beni rahatsız eder şahsen 🙄