Bbelis benim kızımda da reflü sorunu var şuan 11 aylık şükür artık kusmalarımız azaldı.Gaviscon vermisti doktorumuz mamaya karıştırıyorduk ama çok fayda ettiğini söyleyemem.Reflü mamaları var veya anne sütü kıvam arttırıcılar yine de doktorunuza danışın derim.Her beslenme öncesi alt üst değişimi yapın beslenme bittikten sonra dik pozisyonda tutun.Ama kusası varsa her türlü kusuyor.Umarım çok uzun sürmeden geçer reflüsü