Yazilimcianne gelinliginizde biraz değişiklik istediğinizi,zaten düğünde o gelinliği giydiginizi şimdilerde herkes çekim için ayrı düğün için ayrı gelinlik giydiğini belirterek bir farklılık yapmak istediğinizi bilsin fazla da abartmaya gerek yok açıklarken,bu sizin fikriniz eşiniz de saygı duymuş, bunu yapmakta her hangi bir sakınca yok tabiki istediğiniz değişimi yapabilirsiniz sonuçta düğünde onu kırmamissiniz giyinmişsiniz :)))