Yildizim Canım ne kadar zorlandığını İnan çok iyi anlıyorum benimde bebeğim minik doğdu 2500 gr ve bir ay 6 günlüğüz şuan. Başta bende emme problemi yaşadım denemediğim yol kalmadı ve 5 gün sonra anladım ki sütüm var ama bebeğim ememiyor. Danışmanlık aldım kanülle denedik. Kanül şırınga ucuna takilan çok ince uzun bir boru. Şırıngaya sağdığın Sütü koyuyorsun Bebek emmeye başladığında onu bir yandan vermeye başlıyorsun yanında biri ile daha rahat olur. Üstüne bebeğim baya kilo verdi takviye yapmak zorunda kaldım kaşıkla çok zor olmaya başladı bazen insan o kadar yoruluyor ki yapmam dediği şeyleri yapıyor uykusunda biberon verdim henüz bir sıkıntı yaşamadık tabi ilerde ne olacağı belli olmaz. Tek göğsümde çok zorlanıyordu şimdi kilo aldı Allah’a şükür emmesi çok değişti. Bebeğin biraz kilo alıp güçlenene kadar sabret zor bir süreç seni bekliyor ama çabuk geçecek İnan bana Allah yardımcın olsun.