Hyryygt Bebegim du doktor kontrolunde testisinin birinde su fitigi var dedi. 8 . Aya kadar takip edilecek dedi. Gecede bilir gecmezse mudahale edilir dedi. Bole bisey olan var mi gecen yada operasyo geciren?
Prensiminannesi Hyryygt kaç aylık şuan benm değil de arkdasımın bebeğinde çıktı ama sanırım önemli bişey değil operasyon gerekse bile doktoru demişki sünnet olurken onu da hallederiz ☺️
SinemArasBoran Hyryygt cnm benm bebeğiminde doğuştan var .şuan 4.5 aylık bir iniyor bir şişiyor dün sünnet oldu müdahale edilmedi . Çünkü 2 yasına kadar gecermiş yüzde 90 . Korkma
shdemir Hyryygt Benim oglum 8 aylik bizdede var 2 yasina kadar gecer dedi doktor gecmezse operasyon geciriyo ufak kuzenimin oglunun gecmedi mesela ona operasyon yaptilar yarim saat bile sürmedi korkulcak bisey yok canim
Hyryygt SinemArasBoran benim de 4 bucuk aylik dun doktor söyleyince tedirgin oldum. Zaten sag testisi daha inmedi. Tek inik olandada bu cikinca korktum
melissrn Benim oğlumda da var sünnet oldu o da ama müdahele etmediler geçermiş kendi kendine bakalım inşallah🤗🙏🏻