Canım bende öyle yaptım aynı senin gibi komşudan alıyordum sonra düşündüm onun bebeği benimkinden baya büyük bide doktor altı aydan sonra yazcam dedi alamadım artk korktum çok gaz yapıyordu kabızlk da aynı şekil 3 gün sonra bizim 3 ay bitiyor Rabb’imin izniyle onun oğlu da 1 yaşında ya da girmek üzre o yüzden almak istemedim bizde mamaya yetişemiyoruz maalesef Rabb’im hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏🤲 seninki kaç aylık pekii