belizedizeliz Kızlar Beliz’in doğum günü 2 ay önceydi.Malum virüs vardı zaten birde bazı nedenlerden dolayı doğum gününü kutlayamadık kuzumun.Haftaya cumartesi eltimin kızının doğum günü var.Eltimin evine toplanacağız ailecek.Eltim birlikte kutlayalım doğum günlerini birşey olmaz ona göre organize ederiz dedi.Bende kabul ettim.Bugün geçen sene giydiği elbisesini denedim Beliz’e küçük geldi.O yüzden elbise bakıyorum 2 gündür zaten eltimin kızınada hediye bakıyorum. 👇🏻Bu elbise çok güzel duruyor ama çok mu abartılı duruyor? diye düşündüm ben.🤷🏻♀️ Böyle düşündüğüm içinde birde şu elbiseyi beğendim👇🏻 Mor olan çok mu abartılı duruyor?Hangisi daha uygun olur?🤨 Beliz’e de sormuyorum çünkü ona sürpriz olsun istedim.🤭O yüzden aklıma siz geldiniz.💖 Birde Eltimin kızı için şu elbiseyi beğendim hediye olarak ama 6 yaşındaki bir çocuk için uygun olur mu?🤷🏻♀️ 👇🏻 Bu aralar alışverişin dibine vuruyorum ama hadi hayırlısı.😂🙈
Ey12lem belizedizeliz ayy canım tabi ki mor tabi senin tercihin ama bayıldım ben kızına çok yakısıcagına eminim🌸🤗
Sarikuzumalp belizedizeliz mor elbise çok güzel bence hiç abartı değil sonuçta onun özel bir günü 😊 beyaz çok sade geldi bana. Ayrıca eltinizin kızına alacağınız hediye de çok sade geldi önümüz kış şöyle havalı Bi eşofman takımı olabilir diye düşündüm 😊
naimeada belizedizeliz Mor elbise çok güzel ama ‘doğum günü’ için ‘bence’ abartılı o yüzden beyaz daha güzel.🖤Mor elbise daha çok düğünlerde vs.giyilecek gibi.🤭Eltinizin kızı için seçtiğiniz elbiseye bayıldım büyüğü varsa kendime alabilirim.👌🏻🤭
Cennet1212 belizedizeliz bence çok güzel mor elbise benim. Miniğimin doğum günüde var ben daha abartı istiyordum ama ancak onu alabildim gri simli tullu mullu bi elbise 😂