duygu00 13 günlük anneyim iki gündür bebeğim sol memeyi emmemek için direniyor ve göğsümde yer yer şişlikler var internetten baktığımda göğüs kanalı tıkanıklığı olabileceğini düşündüm. Benim gibi olan var mi ne yaptınız
Defnenil-ceylinasel Aman dikkat et cnm mastit olma çok fena bısey ben yaşadım ateş halsizlık yapıyo direk
SertapHilal Bugün benim bebeğimde sağ göğsümü almamaya başladı, araştırdım da mastit olmuşum heralde 🤦🏻♀️ Belirtiler onu gösteriyo sizin de öyle olabilir
duygu00 SertapHilal ateş var mi sizde göğsünüzde acı hissediyor musunuz? Ve ellediğinizde şişlik var mı
Defnenil-ceylinasel duygu00 emıyodu ama göğsümün şişliği inmiyordu bebekte gaz sıkıntısından dolayı huysuzluk vardı
duygu00 SertapHilal geçmiş olsun size de ne yapacağım bilmiyorum bende iltihap yapıp ateşe çevirir diye korkuyorum. Sıcak uygulama yapıyorum inş büyümeden geçer
aysunakin Sürekli memeyi boşaltmanız lazım sertliği geçene kadar her seferinde pompayla filan maalesef ilk zamanlar benimde öyle oluyordu fazla süt biriktiğinden zamanla daha normale dönüyor