Covid değil de dün sigara yüzünden bademcik enfeksiyonu geçiriyorum kızıma yaklaşmıyorum korkuyorum da, 2 saat önce 41° ateşle hastaneye gittin sırf o enfeksiyon yüzünden geçen hafta test yaptırmıştım negatif çıktı doktor eğer bu durumda sigara içmeye devam edersen covide yakalanma olasılığın çok yüksek dedi. Eve geldim eşime de içirtmiyorum kendimde içmiyorum saplık herşeyden önce geliyor benim için sizler de dikkat edin