tosuncukannesi astronot tulum lar aşırı rahat oluyor ya. Kışın dışarı çıkarken aman bacakları falan üşümesin diye yanına bir de battaniye alacaksın çocuk ağır battaniye ağır zor oluyor taşıması. Astronot hem daha sıcak tutuyor. Bacakları da sıcak tutuyor mis. Extra yüke gerek kalmıyor. Bende astronot mont alacağım bu sene. Hem yürüse dahi en fazla ev arası ziyarete gidersiniz orada da çıkacak zaten. 😊 Ha birde belki extra uyguna mont bulursanız alın derim yakın mesafelere gitmek için.