Kızlar selam;
Salı günü tüp mide ameliyatına gireceğim. Şeker ve karaciğer büyümesi sorunundan dolayı her yolu denedim ama artık mecbur hissediyorum çok yoruluyorum. Tüp mideli arkadaşlar süreci nasıl geçirdi bilgilendirir misiniz? Diyet yap spor yap diyen konusuyla ilgisi olmayan kişiler fikir yürütmesin lütfen. Zira iş ev çocuk derken oturacak yer bulamıyorum. Herseyide denedim. En büyük korkumda masadan kalkamamak 😕