Mervee35 merhaba, öncelikle onun bunun, arkadaşınızın filan dediklerine sakın kafanızı yormayın. Bebek sizin bebeğiniz, yenidoğan bebek sık sık emmek ister, kucağınızda olmak ister. Bol bol emzirin. Emzirmek sütünüzü artıran birşey. Zaten her emzirmede farklı memeyi veriyorum demişsiniz, doğru olan da bu. Hiç yanlış birşey yapmıyorsunuz 💕