ikrakader canım benim bebeğim 3 aya kadar hiç kendi yapmadı ben hep kulak çöpüne vazelin sürüyordum arkadan uyarınca yapıp rahatlıyordu içine itmiyorsun zaten görünen kısmın içine doğru çok az geçir ve sür göreceksin zeytin yağı bizde işe yaramadı sağlıkcının önerisi ile yaptık ve sürekli ağlama krizleri oluyordu haratladı şu eczanelerde satılan klasik ateş ölçerlede yapabilirsiniz dediler aklında bulunsun lavman dan çok çok iyidir daha küçük çünki