Figen35 eşim nisan ayında bir
salı günü rahatsızlandı, söylediğiniz şikayetler. perşembe kendi aracıyla gitti test yaptırdı cuma sonuç negatif, (belirtilerden dolayı her ihtimale karşı karantinaya devam etti) sonra belirtilerde kayboldu pzt filyasyon ekibi geldi apartmanımıza şansa salı bi aradılar pozitif!