Ayysegul Benim oğlum 1ay3 günlük 2 numara bez kullanıyorum siz kaç numara kullanıyorsunuz?? Bugün bezi sızdırma yaptı acaba kucuk mu anlayamadım
Mahmut_damla Ayysegul 4 numara bez kullanıyorum Prima çok sızıntı yapıyo anlamadım neden başka bezede geçmek istemiyorum kızım 5 aylık
OzgeMustafaBulut Ayysegul göbeğinin altında kalıyosa küçğktür demişti bana biri ama kim hatırlamıyorum 😂 4 kullanıyoruz 8 kilo
Papatya53 Ayysegul 8 kilo 3 numara kullanıyorum. Koca bir paket hediye gelmişti daha onu açmadım onu bitirene kadar zaten 4 numara oluruz 😊😊 ben olarak sleppy kullanıyorum bazen canbebe alıyorum. Genelde iki bezi değişimli kullanıyorum ☺️
shdemir Mahmut_damla Bende ilk prima kullandim cok sizdirma yaptigi icin molfixe gectim aylardir hic sorun yasamadim
Hayriyedeniz Bizde 3 ay 5 günlüğüz 3 numaralı beze dün geçtik doğduğundan beri prime kullanıyoruz hiç sızdırma vs problem yasamadık ama her bebeğin bünyesi aynı bezi kabullenmeyebilir
Kadergls Papatya53 Benim oğlumda 7600 3 numara kullanıyorum son günler çok sızdırmaya başladı sizin 8 kilo ben de küçük mü geliyor artık dedim 🤦🏼♀️
Sevde123 8 kilo gece prima aktif bebek 4 numara gündüz goon premium soft 4 numara kullanıyoruz 🙈 prima stoğu bitince sadece goon a devam edeceğim
Htcomerasafyuce Ayysegul ben ilk 2 numara ile başladım simdi 2 ay 8 gunluguz 3 numara kullaniyorum canm kucum geldigi icin sizdiriyor olabilir popisine dar geliyorsa demekki 😊
Deletedmom47 Ayysegul Bizde 39 günlük olduk 2 numaraya geçtik bezle alakalı oluyor her bebekte farklı oluyor bu sızdırma zaten onu anlamıyorum bende sızdırıyor sende sızdırmıyor bi değişik seyler .