Bu san kuaförü tüm sosyal medyadan takıp edıyıdum hatta tv ye falanda cıkmıslardı hep hayalımdi gitmek ve bu cuma gıttım sonunda ve sonuç facıa resmen tam 5 bın TL çöp oldu😭😭😭😭mikro kaynak yaptırdım üstüne Ombre istedım söguk tonlarda tam bir facıaydı saçımı çingene sarısı yaptı kullandığı mikro saçlar daha önce kullanılmış saclarmıs bugün tekrar kuaföre. Gıttım ve tekrar boyatmak ıstedım bu seferde makro saçlar yandı ve kısa saç oldu yani nerden bakarsan bak perişanım ve pişmanım san kuaförde hiçbir sekılde sorumluluk almadı anca bu kadar açılıyor saç dıyıp benı çingene gibi yaptı 😭😭😭😭😭😭😭 haram zehir olsun param yeni şube açmış bıde lanet olsun