Serpil32 Tüm yorumları vs hepsini okudum kaçırdığım bi nokta olmasın diye. Bunun aynısı aynı şekil aşı durumunda kuzenimin çocuğunda olmuştu. Yalnız o da pekmez verdiğini söylemişti. Sonra dr dr gezdi testler yapıldı, üzüm pekmezine alerjisi çıktı.
Siz de yumurta beyazı ve bal denemişsiniz.İkisi de yüksek alerjenler. 22 aylık oğlumu da 1 yumurtanın tam beyazını yerse kızarıyor ama yarım yerse bir şey olmuyor. Aşı dönemlerinde sonra bulduğum iyi bir dr bana dedi ki “eğer hassas ise bebek ki hassas da olmasa dikkat önlem amaçlı,aşıdan 1 hafta öncesi ve sonrası alerjen olabilecek gıdalar verilmemeli tadımlar yapılmamalı”
bende benzer bi alerjeni 4. Ay aşısında yaşadım.Tabi ek gıda sürecinde değildir, emziriyordum.Canım çok fıstık ve çekirdek çekmişti 1 kaseden fazla yemişimdir 3 günde.O zaman kaşıntısız kabarmıştı oğlum.Ama kabarıkları daha geniş zeytin gibi büyüklükte daha aralıklıydı. 5-6 gün sabah akşam duru suyla yıkadım,sade beslendim ve verdikleri kremleri sürdüm.Teşhisi de özelde bayıldığım dr koyamadı,aynı benzer şekilde gönderildim.Devlette bi gece acile koştuk da ilgilenmişlerdi.
Başka dr fikri de alın muhakkak bulurlar.