TugbaAda Merhaba kızlar,2,5 ay önce sezeryan oldum ama belim çok kötü ağrıyor ne kadar sürer bu bel ağrısı normal mı epiduraldan dolayı .Ne yapabilirim fizij tedaviye filan giren var mı acaba bu sebepten dolayı.