Merhaba anneler kızım 10 aylık 6,5 aylık iken sağlık ocağına gittiğimiz de bıngıldak kapanmış bi sorun görünmüyor ama yine de Dr gösterin demişti ve pandemiden ötürü hep erteledik görünüşte bi sıkı tı göremediğimiz için erken kapanan oldu mu oldu ise sonra ne oldu? . 2 gün sonra Dr dil bağı için gidicez büyük ihtimal kesmek için gün verecekler dil bağı olan anneler başınıza geldi mi kestirmek şu pandemiden döneminde doğru mu hastaneye hiç gitmek istemiyorum ama hem bıngıldak hem dil bağı için ileri de keşke demekte istemiyorum ne olur yardım :(