IkiPrensesAnnesi777 BenMathilda bence 35 40 bine biraz zor bulursun ototmatik vites ve hasar kayıtsız 😊😊
ayazasaf BenMathilda şaka yaptım alınmayın 😔 rabbim gönlünüze göre versin ama piyasa öyle beter bi hal aldıki 0 araç yok şu an 2. Eller uçtu gidiyor arabayı satınca alacagım araba için 20-30 bin üstüne koymam gerekiyor. 1 sene önce resmen beleşmiş herşey
Duruckl BenMathilda valla var canım gir bak internette cok var ben kac tane buldum letgoda bile var 40 a kadar cokta temiz hasar kayitsiz
BenMathilda ayazasaf Eheh ben de şaka yapıyorum, alınmadım :) İkinci el fiyatları, sıfır fiyatlarını geçti maalesef. Bundan sonra alabileceğim tek araç, bebeme akülü arabadır heralde..
ayazasaf BenMathilda ya oda para tuzağı bi jeep baktım kıvırcıl kuzuma 7000 😄 dayısı az daha ekleyip tofaş alalım dedi yanlya yanlaya gezsin şubatta e bebekte indirm oluyo o zamanı bekliyim 😄
BenMathilda ayazasaf Ölmeden önce biraz yaşasak be.. 7 bin.. Ayağımız yerden anca tabutta kesilecek bu gidişle.. Hayırlısı be gülüm..
Gokceveada Buglemikra1101 teşekkürler canım biraz daha uygununu düşünüyoruz şu al satcılar yüzünden fiyatlar o kadar yükseldi ki biz sattık yeni alamıyoruz düşerse umuduyla
melankolik Metindamla canım.biz nerdeyse 6 aydır ariyoruz ama içimize sinen bir tane bile araba yok kredi faizleri bir nebzede olsa yükseldi ve kis geliyor araba fiyatlarında iki aya kadar indirim olabilir o.kadar bekledik biraz daha bekliyoruz biz sizde aceleniz yoksa birkaç ay daha bekleyin derim
nurhan85 Kızlar bizde yükseltmek için satıyoruz 2014 model Renault clio daha 60 binde ve tertemiz 😊İlgilenenler olursa yardımcı olabilirim 🙃