Betuloz benim bebeğimde öyleydi 10 güne kadar normal görüyorlar. Sürekli kabızdık. Popo çatlağı da tetikler kabızlığı dedi doktor her gün poposuna zeytinyağı sürüyordum. Her emzirmeden sonra zeytinyağı bandiriyordum ağzına doktorumdq öyle demişti zaten. Eğer Çok çok durmazsa 10 gün öncesinde
acile götürüyorduk röntgen de gaz dolu oluyordu hep lagman yapıyorlardi mecbur. Düzeliyor zamanla.