Cnprtk Bebeğim 10 aylık neredeyse 1 yaşına girecek göbeğimdeki çizgi çok belirgin olmasa da tamamen ne zaman geçicek. Ünlülere fln bakıyorum plajlara bakıyorum kimse de yok bende mi tuhaflık var. Ne yapmak gerek acaba ?
Kbrmrc Cnprtk benim bebeğimde 8aylık bendede var hala ve bebeğimde de var bebeğimde neden var doğduğundan beri benimkiyle aynı 😁
Zeynepazram Kbrmrc Cnprtk kızlar banyoda deri yumusadıktan sonra bu ele gecırılen keseler var ya onla keseleyin zamanl azalcak kaybolcak bende öyle oldu kac ay gitmedi aklıma keselemek geldi ilk kesede bile baya farketti
herannekadar Cnprtk birak ünlüleri ya onlar kapatıcı sürüyordur 1 seneyi geçer belki 18 ay olacak hala silik ama var
[silindi] Cnprtk Oğlum 15 aylık olmak üzere hala var silik şekilde tamamen geçmedi. Kese atın diyolar bol bol ama fayda etmedi bana😕
Rumeysa34 Oğlum 9 aylık olacak nerdeyse hala var erkek bebek annelerinde oluyor diye duymuştum acep ne kadar doğru kız annelerinde var mı yorumları okuyacağım 😁
Cnprtk Rumeysa34 aa erkek bebeğim ondan mı acaba mesela anneme sordum bende olmadı dedi kız da olmuo heralde