damlamik Swtlna ben de dikkat etmeye çalışıyorum evet aslında bazı geceler kıza da mama verip Oğlumla gece de ilgilenebilirim ama zaten sut az kız da emmese az olan sütte gidecek bu sefer ikisine de anne şutu olmayacak dogduklarindan beri hep acaba adalet sağlayamıyor olabilir miyim diye düşünmekten yoruldum birini kucağıma alsam digeri bakıyor koşuyorum onu da alıyorum belim kollarım tutmuyor artık ama çok şükür bin şükür tabiki de büyüyecekler ve her şey olması gerektiği gibi olacak 🙏🏻
Asklepios damlamik benim de erkek bebeğim var bir ay anca emzirebildim. Şimdi babasına gitse bile bana gelmek için ağlıyor. Oğlanlar cidden anneci oluyorlar 😂 2.5 aylık daha. Her mama içtiğinde gözümün içine bakıyor. Konuşurken onunla kahkaha atıyor resmen 🙏 tamamen vakit geçirmekle ilgili