Zhdee brnim kızım geç emekledi, 14 aylıkken ilk adımını attı. Bıngıldağı da 20.ayında falan kapandı. Çok şükür hiçbir sağlık sorunu yok normal olduğunu söyledi doktorumuz da. Bazı bebeklerde geç kapanabilir bıngıldak. Bir tanıdığımın kızının da 2yaşında kapanmıştı. Onda da hiçbir sağlık sorunu yoktu. Sadece D vitamini kullanmaya devam etmemizi söylemişti doktor.