Beren2323 13 aylık oğlum var doğduğundan beri mama ile besleniyor şu an sabah uyandığında ve geve yatmadan mama içiyor doktorumuz sütd geçebilirsiniz kademeli dedi ancak kan sayımı yaptırdığımızda demir ilacı kulllanmamıza rağmen demir eksikliği olduğunu gördü o yüzden inek sütünü ertelememiz gerektiğini söyledi. Mama ile devam edeceğim şu anlık. İnek sütüne geçmeden kan sayımı yaptırmanız daha doğru olabilir